sobota, 7 marca 2015

Unprotected 10 lat później- czy to możliwe?

Witajcie po długiej przerwie. Pewnie zastanawiacie się, skąd ten powrót na "stare śmieci"? Zastanawiałam się nad kontynuacją innego bloga, ale mój odwieczny krytyk i pomocna dłoń chce sezon drugi tej historii. Wydaje się być nieskończona, dlatego proszę was o głosy w tej sprawie. Zamiast bawić się w ankiety, podpisujecie za lub przeciw pod tym postem. Do końca marca zdecyduję wspólnie z wami, co zrobić.
Nie ukrywam, że pisać będzie ciężko ze względu na powrót lęków z przeszłości, trudne sytuacje do poukładania i niszczenie pasji przez drastyczną krytykę nauczycielki, która powinna wspierać, a nie dobijać bardziej. Dlatego sprawę z powrotem Unprotected dogłębnie przemyślę. Pomyślę, czy zmienić bohaterów, albo zmniejszyć ich ilość. Jeśli się uda, w kwietniu znowu poczujemy klimat tajemnicy i grozy. Po śmierci Maner miało się wszystko poukładać, ale to nie do końca prawda. Pojawią się nowe przeszkody, bo życie to codzienna walka z samym sobą i światem. To jak będzie? Wracamy czy nie? Czekam na wasze głosy i myśli w tej sprawie. Jednak napiszcie, dlaczego za i dlaczego przeciw?

6 komentarzy:

  1. Ja uważam,że to dobry pomysł. Może być trudno,ale możliwości jest wiele i nie wątpię,że stworzyłabyś swietny, dalszy ciąg tej historii. Ja bardzo polubiłam to opowiadanie i jego bohaterów więc osobiście ucieszyłabym się na kolejny sezon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie dosyć trudne, bo jest IMAA nieskończone, a za rok matura i tu jest jeszcze większy problem. To uznam, że się zgadzasz. Fajnie, że opo ci się podobało i też chciałabyś powrót, ale to dość trudna sytuacja. Czekam na resztę głosów.

      Usuń
  2. Jestem jak najbardziej za! Moje IMAA też nie jest skończone, a przyznam, że każdy kolejny rozdział do napisania to męczarnia. Ale wiem, że jestem w stanie to skończyć, dlatego też jak najszybciej postaram się dodawać rozdziały na IMAA, żeby to wreszcie skończyć. Mimo wcześniejszych planów, jestem zmuszona napisać, że nie będzie 3 sezonu IMAA. Moja wena się skończyła i nic nie chce jej przywrócić. Chęć do pisania jest jak najbardziej, ale gdy nie wie się co chce się pisać, jest najgorzej.

    Postanowiłam połączyć sezon 2 i 3 w jeden, pomijając mniej istotne rozdziały, które praktycznie nic nie wnosiły. Ale zapewniam, że jeszcze będzie "gorąco", bo w planach mam 2 wątki do napisania, a z nimi problemu nie mam.

    Co do unprotected to jak najbardziej jestem za! Pisać, pisać i pisać! Ja osobiście nie miałam takiej sytuacji, że nauczyciele mnie nie wspierali. Moi nawet nie wiedzą, że coś tworzę, wiedzą o tym zaledwie 3 osoby ze szkoły hahaha.

    Mimo to nie poddawać się! "Wierz w siebie! Wiara to motywacja w walce o najwyższe cele". No i żeby nie zanudzać już kończę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne. Nie będzie 3 sezonu :( Wielka szkoda, bo twoja historia jest oryginalna i co za bzdura, że brakuje weny. Ona przyjdzie ale musi tego chcieć. Nie rób nic na siłę. Jednak nie zawiedziesz nas i będzie dobrze :) Tylko wiara w siebie jest bardzo trudna, a nie przejmowanie się czyjąś opinią to już niemożliwe do zaprzestania zmartwień.
      Chciałam pisać Unprotected, ale niestety mi też brakuje i weny i czasu, a z racji matury, która się zbliża to z IMAA będzie to samo. Czy tam dalej czytasz? I na tym skończę swoją wypowiedź, ale przyznam szczerze, że zatęskniła za Colią

      Usuń
    2. Czytam najczęściej przy pomocy telefonu, a tam źle się dodaje komentarze, dlatego jakby nie widac mojej aktywności. A potem zapominam je dodać :)

      Usuń
    3. Tylko to chciałam wiedzieć. Bo ostatnio był scenariusz i chciałam znać każdego opinię na ten temat, ale skoro nie porzucilas to ciesze sie i mysle ze dotrwasz do konca ;)

      Usuń

Pisz, co o tym.sądzisz i jakie masz pytania lub drobne uwagi